tabula rasa.

går ungefär lika bra för mig att blogga som det går för mig att plugga.
känner ett sug efter att skriva av mig, men det är bara blankt så fort jag börjar på ett nytt inlägg. precis som det alltid känns när man är klar med bakgrundsdelen på en uppgift och ska gå vidare. blankt, tomt, nada.
igår skrev jag om stroke. idag skriver jag om styrketräning för ms-patienter. imorgon sitter jag och anna p och brainstormar idéer till vår kandidatuppsats. hoppas att det inte står lika still i huvudet då.
vill komma igång och träna ordentligt, bli helt frisk. vill ha lördag och linas och mitt 43-årskalas. vill ha en hund eller en katt. vill vara rik.
framförallt vill jag som vanligt bli bättre på att sluta längta framåt och ta vara på dagen här och nu.
vad vill jag göra idag som får mig att må bra?
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0