det går bra nu.


'
en underbart solig och vårig dag har spenderats inomhus (med undantag för min morgonpromenad i skogen) med basgrupp och färdighet i lumbalcolumna (ländrygg) och SI-led.
jag önskar verkligen att jag tyckte ryggfärdighet är kul, det är ju trots allt något man verkligen vill vara bra på då det är så vanligt att ha ont där. men grejen är den att det inte alls är kul. columna är flummig och komplex. alla spinalutskott känns likadant och sitter jättetätt, transversalutskott osv sitter för djupt för att man säkert ska kunna säga att man är på rätt nivå och blablablabla.
'
trött och sliten i kroppen, ganska opassande med tanke på att anna och jag imorgon ska prova ut träningsdos för att framkalla träningsvärk till vår studie.
ser inte fram emot den groteska träningsvärken och utmattningen efter en sisådär 200-300 reps av olika former av upphopp, grodhopp m.m.
kanske finns nån som ser nåt charmigt i att gå som om man skitit ner sig, vem vet?
'
nu ska jag betala anmälningsavgiften till blodomloppet (woho, mitt första lopp!) och sen gå och lägga mig. mys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0