pluggis.

inledde dagen med sovmorgon till nio
och ett första träningspass med sjukgymnasten.
dags att få ordning på den förbaskade ljumsken.
har dock sorglig knäkontroll, eller kanske allmänt nedsatt motorisk kontroll?
har upptäckt att det är 10ggr roligare att gå till sjukgymnast när man själv läser till det.
'
efter det har dagen försvunnit i takt med plugg i mängder (kandidatuppsats) och tvätt.
skulle ha kört ett hårt löppass ikväll, men jag går emot mina principer och pluggar hela kvällen lång.
(och misshandlar mig själv psykiskt)
jag är en no-lifer för tillfället, och det känns som att det kommer att hänga i sig stora delar av den här terminen.
suger, men åh vad det är värt det.
om ett år är jag ju faktiskt färdig sjukgymnast, om allt går som planerat!
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0