tålamod min vän.


'
börjar långsamt vända negativt till positivt igen,
och hittar liite mer motivation.
blir lite lättare också i takt med att det ljusnar och blir varmare ute.
tidig + ovanligt varm vår beräknas, hoppas verkligen att det stämmer!
'
idag har jag valt min praktikplats (nr 32 i ordningen av 38 stycken i klassen = inte så många alternativ kvar att välja mellan). jag ska vara på vetlanda vårdcentral, men ska bo i eksjö. alltså åka bort + dagspendla, yeeey.
är död efter morgonpromenad, skola, cx och intervallöpning.
huvudet dunkar, tanken är seg och ögonlocken tynger - kanske att jag lägger mig hyfsat ikväll.
imorgon väntar färdighet för skuldran och besök hos sjukgymnasten.
äntligen går ljumsken åt rätt håll igen!
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0