upp och ner.

tar emot att skriva det, men är återigen kameralös.
denna gång är den inte trasig, utan bara i händerna på en människa utan moral.
vad är det med folk att ta saker som inte är deras? har dom inget samvete alls?
var förövrigt en lyckad kväll med mina norrköpingsbruttor.
'
igår var en slapp och social dag, utan plugg.
idag har varit en seg och osocial dag, med mycket plugg.
cx-pass och intervallöpning har varit höjdpunkten denna söndag (kalla mig knäpp),
eller kanske glassen och tv-kvällen med k.
jag måste skärpa mig.
'
nu tar jag kväller och laddar för en vecka proppad med skrivande på c-uppsats,
förberedande av pedagogisk uppgift, basgruppsarbete och träning.
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0