det lilla lovets sista dag.

idag är sista dagen på en och en halv veckas ledighet (nästan 100% ledigt).
den har spenderats till största del ihop med k, och mamma och sis som var på besök.
efter besök på ikea och chilli har k och jag köpt lite tavlor, porslin m.m. för mormors julklappspeng - tack mormor!
'
imorgon är första dagen på termin 5 på sjukgymnastutbildningen, vilket innebär första dagen på sista året.
sen är jag klar, sjukt.
denna termin inleds med två veckors HEL 2.0 (hälsa-etik-lärande) som läses integrerat med de andra medicinska programmen. HEL-ettan var flummig och sög lite faktiskt, så tur att HEL-tvåan bara är några veckor.
utöver några veckors flummerier blir det att skriva på kandidatuppsatsen, lära sig tråkiga lagar, lära sig roliga färdigheter om kroppen, vara ute på rolig praktik på vårdcentral, lära sig pedagogik, stress, belastning etc.
lite att se fram emot i alla fall!
'
nu ska jag ge svar till kripa som undrar om jag också vill ha pizza.
har ju varit duktig några dagar och har tänkt vara duktig många fler dagar
hmm...
borde man inte fira lovets sista dag?
joooooo.
'
världens bästa sambo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0