ris och ros.

'
ger terminens första dag både ris och ros.
imorse köpte min kära sambo nybakat bröd som vi åt till frukost. är verkligen inte varje dag vi äter frukost tillsammans. ros.
jag började skriva på kandidatuppsatsen på förmiddagen. artikelsökte som en idiot och ville skriva mer, men kom på att jag inte kunde göra det förrän jag lärt mig hantera refworks (program för referenser, viktig för överlevnad vid skrivande på kandidatuppsats). ris.
inställd föreläsning på HEL2. ros.
introduktionsföreläsning HEL2. ris.
tentaresultaten har kommit, men jag har glömt mitt aid-nr. utan aid-nr vet jag inte vilken tenta som är min, och alltså vet jag inte om jag klarat den eller inte. ris.
häng hos simon med anna och micke. ros.
intervallträning. ris och ros.
slöa i soffan. ros.
titta på handboll. riiis, era klantarslen
äta skit. lite ros, mest ris.
lära mig refworks av kripa. ros, många rosor till tålmodige kripa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0