tenta-p, spex, icf

stadigt parkerad i soffan, iklädd kripas stora onepiece med godispåsen som enda sällskap.
inte så spännande en fredagkväll
men har trots allt avverkat häng hos josse och spex-förberedelser med ett gäng ur klassen tidigare ikväll.
imorgon är det lördag och två dagar kvar av tenta-p.
det finns en sorts hatkärlek till tenta-p
hat för att det är så tråkigt att läsa, läsa, läsa, nöta, nöta, nöta och hålla sig från att somna
kärlek för att man kan plugga hemma (vara hur sunkig man vill), med klasskompisar (socialt),
och för att man efter tenta-p kan känna sig grym för hur mycket man kan,
samt att man efter sista tenta-p är ledig.
oh vad jag vill vara ledig nu
'
hur skulle jag klassificiera mig enligt icf idag?
- kroppsfunktion/kroppsstruktur: blåsa på tungan, lätt spänningshuvudvärk, smärta från adduktorerna, supination vänster fot, pronation höger fot, dinosaurierygg. allmänt ful?
- aktivitet: cyklat till majelden, till gymmet, hem, till frida, till hemmakväll, hem. styrketränat. duschat. klätt på mig. ätit. pluggat.
- delaktighet: plugg med klasskompisar, gym med kripa, häng hos josse, spex-planering med klasskompisar. ensam hemma i soffan.
- miljöfaktorer: kallt och halt, svårt att cykla. för stökigt hemma.
- personlighetsfaktorer: trött, positiv, disciplinerad men dålig karaktär, obeslutsam, kärleksfull
'
kul tjej jag är.
'
BÄST

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0