live your dreams life's waiting for you.

fin helg i göteborg, det enda som saknades var fint väder.
idag har jag söndagsångest och är ett m-monster. det botas med grey's, m&m's, england-italien och snart även glass.
medan andra satsar järnet på att se bra ut beach 2012 är jag på väg emot miss fatso 2012. miss fatso med de tusen undantagen. skulle kunna komma på fler, men det känns bara sorgligt och patetiskt.
what does it take?
imorgon är det första dagen på detta års sommarjobb på v-hus. imorgon kommer jag igång med sommarträningen. imorgon ska jag ta mig en rejäl funderare på hur jag ska göra för att leva det liv som jag verkligen vill leva, utan att dö av stress på kuppen.
imorgon vill jag sluta tänka "imorgon".
punkt.
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0