älskade norrpan!

har haft en lugn och jättebra helg med min fina k. nu blir det ytterligare två veckor av saknad och längtan till nästa gång vi ses.
 
nu sitter jag i mammas soffa med mysiga bosse bredvid mig. han kommer förmodligen att sova vid mina fötter inatt, som han brukar göra när jag är här. och nu blir det många nätter. jag ska bo i norrköping fram till jul, då jag har min praktik här. å det känns så otroligt bra & lägligt att få vara här en för en lite längre tid. jag får vara nära mina norrpan-vänner och min fina familj, som jag saknat lite extra den här hösten när k bor uppe i örebro.
 
imorgon är inte bara första dagen på praktiken utan det blir också min första träning sedan jag beslutade mig för att att spela för smedby igen. med ens känns fotboll jätteroligt, särskilt när man har en bästa vän i laget!
 
summan av kardemumman, jag har några bra veckor framför mig
 
 

Kommentarer
Postat av: The Godfather

Bra!

2012-11-05 @ 13:02:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0