det drar ihop sig.

har det mysigt med tända ljus, en kopp te, en ruskigt god apelsin och mörk choklad med mintsmak. det behövs efter en lång dag och ruggigt/kallt/bedrövligt väder.
 
idag har vi responderat på vår kandidatuppsats och närvarat vid andra seminarier. först på torsdag när vår examinator skickar sin återkoppling till oss kan vi få en riktig uppfattning om hur mycket vi har kvar att göra på vår uppsats innan den blir godkänd. förhoppningsvis ar vi en färdig (och kanske också godkänd) uppsats innan jul. otroligt!
 
efter skolan har jag hunnit med ett lättare pass på gymmet och häng på gamla kära flamman hos lisa. vi spånar på det spektakulära t6-talet vi ska hålla på finsittningen om knappa två veckor. det har hänt så mycket på tre år att det nästan blir omöjligt att komma ihåg vad det bästa är från dessa år.
 
det är mycket som snurrar i huvudet på mig nu och mycket som ska hinnas med. det är praktik (där jag gör fler timmar än vad som behövs, bara för att det är så jädrans kul), anpassa och lära in ett gruppträningsprogram, fotboll, uppsats/seminarier, fördjupningsuppgift ska skrivas, tal ska skrivas och någorlunda övas in, tripp till Finspång, finsittning, tripp till Göteborg och sen rätt vad det är så är julen här. kanske inte konstigt att jag inte sover, jag går på helvarv dygnet runt snart.
 
snart är min studietid förbi, det börjar kännas på allvar nu. kommer sakna mycket och många.
 
snart 3 år sedan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0