en sån där dag.

idag var en sån där dag. en dag i "the dark place". kanske inte helt och hållet, men det är nog så jobbigt när man ena stunden är uppåt och mår bra för att två sekunder senare växla till att tänka på allt som känns skit. eller bara få den där känslan av skit, trots att man inte ens tänker på skit.
 
jag har verkligen ingen aning om hur mitt liv ser ut efter examen 12 januari. jag vet hur jag vill att det ska se ut. det som blir lite jobbigt är att jag inte tror/känner att jag har kapaciteten till det, eller ens de rätta förutsättningarna.
det kanske det som är en del av grejen. jag har ingen koll på hur mitt liv kommer att se ut och jag har nästan noll självförtroende.
 
jag känner mig bara som en liten myra, vilse i den stora världen.
 
 
av tomten önskar jag mig tre saker:
 
- ett mirakel som gör honom helt frisk, så att han slipper allt lidande han har framför sig
- ett jobb i norrköping (one in particular..)
- en stoooor portion med självförtroende
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0