snö.

vaknade till vackert snöfall imorse. jag älskar snö (dock klarar jag mig fint utan den efter januari), den lyser upp det grå och får mig att längta till julen. i linköping lade sig snön på marken, men i norrpan där jag är nu har ingenting lagt sig. lite trist. på söndag är det adventsmys hos anna i fimpen, där bl.a. julmarknad och julbak står på schemat. ett fint snötäcke hade suttit väldigt fint tills då.
 
borde gå och lägga mig snart, men har man äntligen lite flyt i plugget så har man. jag har tjurat/deppat delar av eftermiddagen och kvällen då det gått lite knackigt på en uppgift. nu har jag kommit igång igen, vilket dock inneburit att jag fått göra om en del saker (anledningen till att jag sitter uppe så här sent och pluggar).
 
men nu får det faktiskt vara bra. ska gå och lägga mig och drömma om jul och snö, som ett litet barn.
godnatt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0