stressigt?

dagen som försvann.
 
började dagen på ortopeden kl. 8.00. genomgång av de senaste bilderna av min magnetröntgen, anamnnes, undersökning och diskussion om framtiden (operation eller inte operation). operation känns ju sisådär lagom hett just nu när jag är i en bra period (= kan spela fotboll, trots smärta), med en rehabtid på tre månader. inte riktigt bra timing det heller nu när examen närmar sig plus det faktum att jag verkligen behöver den här försäsongsträningen då min skada har hindrat mig från att köra försäsong de två senaste åren. när väl den riktig fotbollssäsongen kommer sen vill jag ju inte heller direkt lägga mig på operationsbordet om ljumsken/höften fortfarande hänger i.
hur som helst ville han komplettera med slätröntgenbilder med höften i abducerat/utåtroterat läge, så jag fick gå upp på drop-in-röntgen och spendera hela förmiddagen på vrinnevisjukhuset istället för bara 40 minuter. så kan det bli.
 
har därför haft väldigt mycket att hinna med sedan jag kom hem, i form av jobbsökning och stora mängder plugg. har gått bra och inte bra. och nu är jag snart sen till min fotbollsträning. efter träningen ska jag hinna baka, åt min mor och till min praktik. jag är ändå en vänlig själ. och snart jävligt sen själ.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0