walking on sunshine.

min dag på praktiken började 07.00 och slutade 18.00. det är en lång dag, men så roligt som jag har märks det inte.
betoning på roligt. idag har jag manipulerat (knäckt) nacke för första gången. inte på en patient såklart, utan på min handledare som är modig nog att ställa upp som försökskanin. läskigt, men shit vilken kick! jag är nu hög på manipulation. måste gå en kurs i det sedan så att jag har riktig befogenhet att utföra det på patienter. för nu när jag väl testat på det vill jag bara göra det igen, igen och igen! kanske blir en manipulation addict.
 
har efter praktiken slängt i mig mellanmål, tränat, handlat, lagat mat, bakat och tvättat. sjukt effektiv! därför är jag också helt slut nu. så fort jag har hängt tvätten blir det läggdags.
imorgon kör vi 07.00 igen. oh yeah.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0