come fly with me.

Jag har haft den bästa helgen på väldigt länge. Dels för att jag har spenderat den i Örebro med mitt hjärtegull, men också för att vi spenderade ett dygn på scandic grand hotell. Mys och slappande i en king size bed, relax med bubbelpool och bastu, vin och drinkar i den mysiga lobby-baren, pizza och m&m's i sängen till film, sovmorgon, lång njutning av en enastående hotellfrukost, och så lite mer slapp på det fina rummet. Vi har också hunnit med lite shopping och jag har fått se lite av den mysiga staden. En livsnjutar-helg av högsta rang!
 
Som alltid när man har det bra går tiden snabbt, så nu är jag tillbaka i Linköping igen. Nu när KUAn är över (skönt, men lite tråkigt också) kan jag fokusera max på ländryggstentan som äger rum om en vecka. Det blir min kortaste tenta-p någonsin, så jag får verkligen kötta järnet och hoppas att det går vägen. 8.15 på clinicum, here we go
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0