don't panic.

ännu en dag på mitt icke-spännande liv.
efter skolan tog jag min kära, numera välfungerande cykel till willys. kedjan hoppade på vägen och "fan" tänkte jag, inte mer strul och inte gärna långt hemifrån. jag lyckades som tur var på tillbaka kedjan på sin plats ganska snabbt och kunde rulla vidare med boostat självförtroende.
 
tog en löptur när jag kom tillbaka, som var tänkt att vara lugn och återhämtande. jag kom till två insikter:
1) jag suger på att hålla ett lugnt tempo (vilket i och för sig inte är särskilt nytt)
2) jag var för seg i benen för att återhämtande löpning skulle ge annat än ännu mer trötthet och tyngdkänsla.
 
har gått emot mina principer och pluggat lite på kvällen och sedan haft en telefondate med min saknade vän becca k. henne och min andra saknade vän karin k får jag träffa på fredag. då blir det mat, dricka och utgång. kul att avbryta tentaplugget med lite nöje. att ha roligt har säkert en positiv effekt på inlärningsförmågan (om inte annat genom placebo, att jag förväntar mig det).
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0