fly.

jag lyssnar på musik utan sång. pianospel. (läs: klassisk musik) vad har hänt med mig?
kan i alla fall inte sluta lyssna. för musiken lyckas sätta ord på det jag känner, fast utan att använda ord. den bara träffar och den får mig att känna utan att tänka.
en ganska fantastisk känsla. inga dumma tankar, bara vara.
 
jag försökte söka jobb idag, men jag kunde inte. jag fastnade. jag fick mega-ångest och vågade inte ringa någonstans. jag krympte till ingenting - vem vill ha lilla mig?
satte därför på musiken som får mig så lugn och läser på lite inför min vfu istället. allmän ledundersökning, idrottsskador etc.
ibland får man ändra sina planer. imorgon kanske är en bättre dag att söka jobb.
 
snart bara två månader kvar till examen. två månader tills josse och paula flyttar hem. två månader tills vår studentvardag är borta.
och fy fan vad jag kommer att sakna stunder som dessa
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0