i en dröm sjöng du sånger på mitt rum.

Drömde att jag fick följa med kent till deras hotellrum efter deras spelning. Väckarklockan avbröt drömmen och väckte mig till verkligheten och en kall, grå och dyster morgon.
Har därefter lyssnat på kent hela dagen. Mitt favoritband, som passar så himla bra att lyssna på i en sådan här period. Deras musik gör det svåra lite lättare, får mig lite starkare. En konsert hade inte suttit fel just.
En konsert för att bli kvitt ångest över skola och jobb/framtid.
En konsert för att glömma allt och bara finnas här och nu, utan oro och ångest.
 
 
Och som jag önskar att du var här nu
Jag vill bara höra dina hjärtslag
Och som jag önskar att vårt krig tog slut
Jag har lärt av mina misstag
Och du är lika ensam som jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0