les intouchables.

vilken helg jag har haft.
fredag: tentaplugg, löpning, möte/fika inför min stundande vfu samt tjejkväll i norrpan
 
lördag: heldag med pappa, syster och bror. frukost, fika, shopping, gokart (!), mys med lilla a, bio och middag på brasseriet. behöver inte ens säga att det var superlyckat eller hur mycket jag älskar min pappa för att han håller ihop oss och hittar på roliga saker.
 
söndag: sovmorgon, tentaplugg, lunch med mamma, tentaplugg, löpning, mat + kladdkaka & tv-tittande i soffan
 
tenta imorgon och kanske att jag borde ha pluggat hela helgen då jag bara har haft veckan på mig att förbereda mig för den. men, istället har jag laddat upp med massvis av positiv energi som jag får av mina vänner och framför allt min familj. att sitta och skratta så man tjuter på bio ihop med sin familj måste ändå vara tusen gånger bättre än två timmars tentaplugg. till exempel.
 
ska väl inte säga för mycket. håll tummarna för mig imorgon, jag börjar bli lite nervös. det är ändå den sista tentan på utbildningen & det vore synd att bryta min fina svit (det vill säga, aldrig kuggat en tenta). jag laddar upp med lite cx och annan styrka på morgonen, sedan smäller det kl. 13.00.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0