lugna puckar.

Bara tre inneliggande patienter på avdelningen idag. Sjukt lugnt med andra ord. Så lugnt att jag hann med att göra ett försök att ta ett blodprov på en av läkarstudenterna i mitt team. Har alltid tyckt det verkar roligt att sticka folk, men kommer ju själv inte jobba med sånt. Därför var min kära "kollega" så snäll och ville lära mig. Jag lyckades hitta och komma in i venen, men var inte så stadig i händerna när jag skulle få dit provröret, så jag försöket misslyckades ändå. Men ändå, jag har stuckit någon, alltid något!
 
Nu är det tänkt att jag ska sova, så jag orkar upp 05.45 imorgon. Jag är trött, men jag har så mycket tankar i huvudet nuförtiden. Nya upplevelser från kua, stress inför ländryggstentan och en väldigt stor saknad av min andra halva.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0