my day off.

Fältstudie, frustrerat övande på OMT-handlag, ringde jobbigt samtal, lite jobbsökning, träning, affären, laga mat, äta mat, affären igen, soffan.
Det var i princip min lediga dag. Imorgon går jag kvällspass på KUA igen. Ska bli spännande att se hur mycket som hänt på avdelningen på nästan 1½ dygn.
 
Har sagt ifrån om fotboll ett par veckor framåt. När man har så mycket i livet, i och utanför skolan, på och utanför planen, är det bara jobbigt att spela fotboll när man egentligen bara spyr av tanken och stressar sönder. Sedan har jag ett viktigt beslut att ta. Frågan är hur jag vill att min framtid ska se ut, känns som att jag är framme vid ett vägskäl. Satsa på fotboll eller karriär som sjukgymnast?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0