sentimental.

Fjärde KUA-passet: mycket, stressigt, men väldigt roligt. Tummen upp!
 
Efter KUA har jag ställt upp som testperson i ett par klasskompisars kandidatuppsats, gymmat och spontanbesökt min kära vän Josefin. Hon är en av flera vänner i min klass som jag knappt träffat på ett par veckor. Den här terminen blir lite knasig då många läser olika kurser. I 2 ½ år har vi sett varandra nästan varje dag, nu ses vi jättesällan. Det är lite sorgligt, för det här är sista terminen tillsammans. Blev lite sentimental efter besöket och har nu bläddrat igenom en massa bilder från utbildningstiden. Gissa om jag blev sugen på att slänga på den blå overallen och ha en galet rolig kväll/natt med mina sg-vänner.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0