hard work work.

Har haft löjligt lite patienter idag. Hade få att börja med så blev det dessutom att återbud på det. Jahopp. Mer tid till administrativt arbete, såsom grundträningsprogram, ryggcity-bloggen och lite övningar som så småningom ska upp på hemsidan. Är inte fel med lite andrum heller, men det är fasen segt att mest sitta vid datorn hela dagen. 
 
Har just tryckt i mig finn crisp med kokt ägg, cashewnötter och en apelsin, och tänkte förflytta min rastlösa kropp bort till gymmet. Cx och spinning står på schemat idag = grym bålträning, konditionsträning och och mjölksyra. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Hej!
Spännande att läsa din blogg!
Jag har länge haft en dröm om att bli sjukgymnast, men är orolig över att inte få jobb efteråt eftersom jag har hört att många har svårt att få jobb. Hur tycker du att arbetsmarknaden verkar? Och har många av dina vänner också fått jobb?

Vänliga hälsningar

2013-12-20 @ 18:30:38
Postat av: NicoleNof

AllExpress Endless coupons, discounts, promotions and flash deals. Competitive Prices On More Than 100 Million Items. Check Out All Deals on AllExpress. 24*7 Customer care. Buyer's Protection. Free Shipping Worldwide. Secure Payment Method.


inexpensive. Men's boots . to anywhere in the world
Unique products. Health and hygiene of pets . to anywhere in the world
per day. Bags for children .to order
very fast. Kitchen, dining room and bar .always
The best products. Footwear for children .always




@a

2021-06-15 @ 12:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0