drömmer.

sitter och söker jobb, det har häpnadsväckande nog dykt upp två nya annonser för sjukgymnast i östergötland.
det jobbiga med att söka jobb är att mina tankar lätt svävar iväg och jag föreställer mig hur det skulle vara att arbeta som sjukgymnast på den arbetsplatsen jag söker till. tänk, ett sjukgymnastjobb på heltid!
jag vill, jag vill, jag vill det här så sjukt mycket.
jag har lagt tre år på studier och längtat efter att bli färdig för att jag ska få börja jobba. det är tortyr att inte ha något jobb och sedan lite då och då höra från lite klasskompisar att de har hittat jobb.
jag är glad för deras skull, men, jag vill ju också ha!

det är inte mycket som skulle göra mig mer lycklig än ett sjukgymnast jobb just nu.
 
 
examen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0