fuck cancer.

misery loves its company.
word.
 
jag känner mig så tom, samtidigt som jag är fylld av så många mörka känslor. jag är förbannad, ledsen och förtvivlad över denna hemska jävla sjukdom som har drabbat en av de viktigaste personerna i mitt liv. jag är desto mer ledsen över att denna person har sådan maximal otur.
de dåliga nyheterna vi fick idag, kom helt oväntat. som en käftsmäll, ett bakslag från ingenstans. det är så eländigt att man inte vet om man ska skratta eller gråta.
 
det finns så många idioter där ute. hemska människor som gör elaka saker. varför kan inte alla dom människorna få cancer?
 
jag vet att det inte är någon idé att gnälla om att livet är orättvist, för det är inget nytt och inte heller något man kan göra något åt. kanske är det det som är värst, i allt det här. maktlösheten. jag kan inte göra någonting. ingen kan styra över det här, slumpen gjorde det här.
 
jävla helvetes skit, säger jag bara. och FUCK CANCER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0