searching for happiness.

känslan när man inte får göra det man helst av allt vill göra.
fotboll och sjukgymnastik identifierar den jag är,
och just nu har jag inget av det.
 
känslan när man inte på långa vägar får inte så mycket pengar som man behöver för att täcka sina utgifter.
jag söker jobb varje dag och har två timanställningar som knappt inneburit något arbete.
pengar är ett stort problem.
 
känslan när en person man står nära är sjuk och man vet att det finns en risk att förlora honom.
han har maximal otur och det finns inget du kan göra för att hjälpa honom.
maktlöshet är hemskt.
 
om det bara kunde lossna för mig. om jag bara kunde få ett jobb, eller om det plötsligt skulle finnas ett behandlingsalternativ som fungerar.
om jag bara kunde bli av med den här äckliga känslan av ångest som äter upp mig, bit för bit varje dag.
om jag bara kunde få vara lycklig igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0