känslostorm, psykbryt, berg- och dalbana.

stabil är inte rätt ord för mig just nu.
tre dagar kvar till examen, fyra till thailand.
leta jobb, leta lägenhet, förbereda examen, förbereda resa, praktisera, träna, spela fotboll.
trots all sysselsättning så kan jag inte trycka bort ledsna tankar och känslor.
om tre dagar är det slut. mina tre bästa år, där jag har lärt känna så fina människor, fått lära mig så mycket och haft en så varierande och rolig vardag, har nått sitt slut.
klassen splittras, och en av mina närmsta vänner flyttar tillbaka till småland.
dessutom hatar jag avslut.
jag ska avsluta den bästa perioden i mitt liv, samtidigt som jag inte har ett skit att se fram emot mer än arbetslöshet.
jag har klarat mina studier galant och har fått ihop 180 hp.
men fy fan, just nu är jag inte det minsta glad över att ta examen.
inte alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0