slå mig, förstör nånting, jag överlever.

skulle behöva någon som bankar lite vett i mig.
jag ska vara GLAD och STOLT som tar examen och blir färdig sjukgymnast, oavsett om jag har jobb eller inte.
inte deppig.
ska det vara så förbaskat svårt?
 
har spenderat hela förmiddagen hos t på ryggcity idag. har skrattat, undersökt & behandlat patienter, och glömt bort allt som är skit i min lilla bubbla där jag faktiskt vår vara sjukgymnast, även om jag inte är anställd.
pengar eller inte, jag får ju åtminstone göra det jag älskar.
 
eftermiddagen spenderades med tvätt, depp, nederlag, somna på soffan, fixat bildspel och annat till lördag och sedan sprungit på envist och tog årsbärsta på milen. den satt jäääkligt fint.
 
snart, snart, snart får vi fira ihop. sen skiljs vi åt. fy fan vad fina minnen vi har ihop.
från examenssittningen:
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0